Jak zdobyć poleconych i zarabiać?

ID-100144171Zdobywanie poleconych. Wbrew ogólnie utartym opiniom, wcale nie jest to takie proste. Aby ich zdobyć trzeba się nieźle natrudzić.  Chodzi mi tutaj o poleconych w miarę  rzetelnych, którzy zapisali się do programu i faktycznie w nim działają, dając świadectwo temu, że faktycznie chcą do czegoś dojść i zarabiać w internecie. Konkurencja jest bardzo duża, ale na szczęście świat Internetu  jest ogromny, więc każdy na pewno znajdzie to czego szuka.

Ale największe sukcesy odniesiemy wtedy, kiedy zastosujemy oryginalne i pomysłowe metody, aby liczba poleconych nam wzrastała. Opierać się jednak będę tylko na tych metodach, które sama stosowałam i jakich doświadczeń doznałam w tym temacie.

Bardzo często  znajomi i rodzina bliższa bądź dalsza nie chcą z nami rozmawiać na temat pisania bloga czy zarabiania w internecie, gdyż mają inne zdanie lub są bardzo sceptyczni co do naszej działalności, więc nie mamy innego wyjścia tylko musimy sobie radzić sami.

Sposoby jakich używałam to:

a)      sposób polecania za darmo (własna strona internetowa – blog, GG, Skype, Fecebook, fora internetowe, których jest bardzo dużo w internecie. Np takie jak tutaj:

–  http://www.hyipforum.pl,
–  http://make-cash.pl,
–  http://forum-zarabianie.pl,
–  http://www.biznesinfo.fora.pl.

b)     Sposób zdobywania poleconych – płatny. Jest tutaj wiele możliwości np: Auto-Surf.com.pl.

Tutaj można się zarejestrować  i  oglądać reklamy a w zamian za otrzymane punkty
wykupić reklamę. Jeśli nie chcemy się rejestrować, to punkty można wykupić a potem umieścić reklamę. Np już za 10,50 można kupić 25.000 punktów.

Następnymi stronami do umieszczenia naszego linku promocyjnego są takie strony jak „Centrum Reklamy”, „Świat Reklam,” Imperium Reklamy”  „Sejfik”, „Złotóweczka” i wiele, wiele innych, których pełno w Internecie. Można sobie wybierać i dostosować do swoich potrzeb i wymagań.

Ja do tej pory korzystałam właśnie z takich stron, klikając w reklamy zarabiałam jakieś tam pieniądze i za te pieniądze wykupywałam wyświetlanie moich linków polecających.

Aby zdobyć dobrych aktywnych poleconych trzeba było ich zaprosić bardzo dużo, gdyż różnie bywało z ich aktywnością. Nowi uczestnicy różnych programów bardzo szybko się zniechęcali i przestawali być aktywni. Pozostawała zazwyczaj garstka.

Struktura poleconych przeważnie we wszystkich programach kształtuje się podobnie.

Najczęściej spotyka się  wielopoziomowe systemy, dzięki czemu tworzymy siatkę poleconych. Poleconym II poziomu nazywamy, osobę, której program polecił nasz polecony z poziomu pierwszego.

Np. taki pan Iksiński.
Jest on naszym poleconym w firmie z 3 poziomami wynoszącymi kolejno
I lv – 30%
II lv – 20%
III lv – 10%
Pan Iksiński poleca program Panu Igrekowi, tak więc Igrek zarabia dla Iksińskiego,  ale również i dla nas jako polecony poziomu drugiego (20%). Jeśli Igrek znowu komuś poleci program, i zdobędzie następnych poleconych, to Ci staną sie dla nas poleconymi IIIlv (10% zysku).

Więc jak widać wystarczy polecić program kilku osobom, a nasze drzewo poleconych samo zacznie rosnąć. Dzięki temu można utworzyć siatkę poleconych, która pomnaża nasze zyski. Zysk głównie zależy od warunków firmy. Są firmy które mają tylko jeden poziom poleconych, to wtedy % jest bardzo wysoki (nawet i 100%). Jeśli firma ma dużo poziomów to zazwyczaj te ostatnie mają bardzo niski procent (np. 1%). Zarobki z poleconych  są uaktualniane zazwyczaj raz na dzień,  aby nie obciążać serwerów.

Od czego zacząć promowanie i zdobywanie poleconych?

Jeżeli chcemy komuś polecić firmę,  potrzebujemy swojego linku referencyjnego (reflink). Znajdziemy go na stronie, którą mamy promować przeważnie w zakładkach „programów partnerskich”.

Link wygląda zazwyczaj następująco: http://adres_programu/pages/index.php?refid=nasz-login.

Każda osoba, która kliknie w taki link zostaje przeniesiona na stronę polecaną i na arkusz rejestracyjny, po wypełnieniu którego staje się pełnoprawnym użytkownikiem a jednocześnie  staje się naszym poleconym.

Można przyjąć wiele metod i strategii reklamowania. Niektórzy umieszczają bardzo krótkie opisy (czasami kilka wyrazów), który ma za zadanie pobudzenie czyjejś wyobraźni i ciekawość odbiorcy np. “Zobacz sam”. Inni znów stosują rzetelne i szczegółowe opisy programów i warunków które oferują.  Rzadziej choć z dobrym wynikiem stosowane są pojedyncze grafiki w treści, które są banerem lub tzw. “promo page”. Rotacja banerów  jest jak na moje doświadczenie najlepszą metodą promocji.

Jeśli mogę coś doradzić, to aby nie pisać nieprawdy lub zbytnio koloryzować warunków uczestnictwa w programie, gdyż taki polecony po zapisie zawiedzie się i nie będzie aktywny.

W wielu programach spotkałam się z możliwością wypożyczania poleconych za pieniądze zarobione w danym programie lub przesłane z zewnątrz. Ja też z początku tak robiłam i z czystym sumieniem radzę tego nie robić, gdyż z czasem  przekonalibyśmy się, że po miesiącu nie mamy już poleconych (bo wypożyczyliśmy tylko na 30 dni), a bilans nasz jest taki sam jak przed miesiącem. Wypożyczeni odrobili nam koszt wypożyczenia, a nasza praca poszła się paść. Pracowaliśmy za darmo cały miesiąc. A pracować trzeba było, bo bez aktywności codziennej zarobki od poleconych nie były naliczane.

Jednakże możliwość zakupu/wypożyczenia poleconych nie jest dostępna we wszystkich stronach do oglądania reklam. Najczęściej możliwość taka istnieje w programach zagranicznych, ale w polskich też się z tym spotkałam.

Z początku, gdy nie miałam jeszcze tyle zarobionych pieniędzy, poleconych też nie umiałam zdobywać, dopiero uczyłam się tego wszystkiego, postanowiłam w jednym polskim programie (bo była taka możliwość) kupić poleconych za SMS-a. Skusiłam się na to, nie była to wprawdzie wielka kwota, ale zawsze coś. Owszem otrzymałam tych poleconych. Przypisano mi ich do konta na wieczny użytek. Jakież było moje zdziwienie i zawód, gdy zobaczyłam, że prawie wszyscy moi poleceni mieli ostatnie logowanie w tym programie przed trzema laty. Reklamacji też nie mogłam złożyć, bo właściciel strony przed zakupem zastrzegł sobie, że nie bierze odpowiedzialności za aktywność zakupionych poleconych. Był więc to mój pierwszy i ostatni raz. No cóż człowiek zawsze uczy się na błędach.

Warto wypróbować więc różne metody i samemu ocenić skuteczność działania każdej z nich.

Profesjonalna rejestracja domen polskich i globalnych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *